Топ мениджъри на Shell България и служители от офиса на компанията вчера обслужваха клиенти по бензиностанциите в страната. Това се прави в рамките на инициативата „По-близо до клиента", която е част от световната стратегия на компанията за усъвършенстване на качеството на услугите и насърчаване на обратната връзка от клиентите. В България тази инициатива се провежда за пети път.
Лично изпълнителният директор на Shell България - Камелия Славейкова, даде начало на кампанията, като зареди с гориво Mercedes CLS 350 CDI. Луксозният автомобил е премиерен за България и е част от щанда на Mercedes на Автомобилен салон София 2011. Търговският директор на Shell България, Теодора Колева, зареди с масло и бензин „историческия" Трабант на Соломон Паси, който пристигна на собствен ход. Документално той е спрян от движение, тъй като е дарен на Националния исторически музей и е експонат в движение на Военно-историческия музей в София.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!