Световните продажби на Porsche AG през юли 2011 г. се паднали с 4% и възлизат на 10 722 автомобила при 11 169 до края на юли 2010 г. Най-силно са се свили продажбите на луксозни спортни автомобили в Европа през миналия месец, където са били продадени общо 3475 броя Porsche при 5631 година по-рано. За сравнение, в САЩ продажбите са останали на същите нива както и преди, а в Китай са скочили петкратно. Спадът на световните продажби на марката е фиксиран за първи път от май 2010 г., предаде агенция Bloomberg.
От Porsche обясняват тревожните резултати като следствие от морално остарялото актуално поколение на модела 911, чието потребителско търсене непрекъснато намалява. Компанията разчита да промени негативната тенденция с началото на продажбите на обновеното 911, чиято премиера ще се състои през септември на автомобилния салон във Франкфурт. Едновременно с това сериозен принос ще внесат и продажбите на новия седан Panamera, който в скоро време ще получи дизелова и хибридна версия.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!